středa 18. srpna 2010

Strop a obklad prujezdu domu


Tento strop jsem delal z tramu, ktere mela teta uschovane ve stodole nekolik let. Ocistil jsem je a napustil pripravkem proti hnilobe - Drevosan Plus. Protoze jsou tramy hodne pokroucene, musel jsem udelat podkladni rost ze stresnich lat, na ktery jsem teprve mohl fixovat podbyti z OSB (15mm pero,drazka) Tramy jsem zafixoval do sten pomoci ocelovych rohovych nosniku. Podkladni rost jsem dal do vahy pomoci provazku a potom zacal pridelavat jednotlive pasy OSB pomoci sroubu RAPID 3,5x35mm. Protoze strop je cca 3,5m vysoko a ja jsem delal cely strop sam, byla to hrozna prace! Po dokonceni obkladu jsem jeste oblozil sokl zbytkem palubek. Tyto prace jsem delal cca pred mesicem, a vcera jsem dokoncil olistovani soklu. Povchova uprava soklu je prirodnim odstinem tenkovrstve lazury s pridavkem vosku.
Vsechny fotky:http://picasaweb.google.cz/Ronn.k009/ObkladStropuASoklu?authkey=Gv1sRgCM7U1sfMyu7y-gE#


































































































































Žádné komentáře: