úterý 24. května 2016

Dubové schodiště do novostavby 1.část bočnice

Zdravím čtenáře mého blogu.
Jsem tu opět s dalším dřeveným schodistěm, které jsem dnes právě s kolegou domontoval. Toto schodistě jsem opět vyrobil ve firmě KONdesign kde pracuji. Zákazník měl přesně vymezený prostor pro schodiště a požadavkem bylo vyrobení schodistě s podstupni tak, aby pod schody vznikla komora a zároveň aby v prvních třech schodech byly zabudované šuplíky. 
Prvním krokem bylo přesné zaměření schodiště v novostavbě u zákazníka. Dále jsem sedl k počítači a navrhl design schodiště a konstrukční detaily v mém oblíbeném programu Google SketchUP. Potěšilo mě že zákazník znal moji práci z mého blogu a tak nechal skoro vše na mě se slovy, "udělejte to jako by jste to dělal sobě".  Po odsouhlasení finální verze následovala výroba bočnic.
Z důvodu maximální stability sedlaných bočnic jsme se rozhodli vyrobit je z březové překližky tl. 21mm kterou jsem slepil na konečnou šírku bočnic 42mm. Bočnice jsou kotveny na závitové tyče průměru 10mm. Ještě před montáží bočnic jsem je natřel základní bílou barvou. 
Bočnice pasovaly podle plánu a tak jsem mohl začít s přesnou výrobou podstupňů a nášlapů. 
materiál na bočnice

prostor budoucího schodiště


vyřezání tvaru bočnic s minimálním odpadem












 

Žádné komentáře: