čtvrtek 10. února 2011

Sumitsubo cast 2.

Dnes jsem mel chvilku casu, tak jsem pokracoval ve vyrobe znackovaci pomucky "Sumitsubo". Prvni cast prispevku jsem psal 13.prosince 2010 a je : zde
Jelikoz moje "scroll saw" neproreze tak tlusty material (pres 5cm dubu) a pasovou pilu stale nemam, tak jsem si pomohl metodou odvrtavani. Pouzil jsem vrtak prumer 10mm, slo to docela dobre, i kdyz nemam ani poradnou stojanovou vrtacku jen "domaci vyroby".  Po navrtani z vrchni i bocni strany jsem diry prorezal na moji lupenkove pilce, ktera si s tim uz poradila. Potom jsem obrousil tvar pomoci rucni pasove brusky papirem zrnitost 60. Pote jsem navrtal jeste navrtal otvory po obvodu diry na vkladani vaty a jeden otvor v miste navijeciho kolecka. Otvor pro kolecko jsem potom vyrezal pomoci lupenkove pilky. Nyni bude nasledovat vybrouseni otvoru na vatu a navijec a vyrezani do konecneho tvaru, ale to zase priste....CAST 3












Žádné komentáře: