úterý 14. prosince 2010

Nove monterkove kalhoty

Tak jsem se dneska po 2 letech rozloučil se svojema milovanýma pracovníma kalhotama značky Dickies. Mužů říct, že lepší pracovní kalhoty jsem ještě neměl.(jsou samozřejmě i lepší, ale ne za tu cenu) výborný materiál a hlavně chrániče na kolena s Cordurovou látkou. Před těmito jsem za rok rostrhal i dvoje běžné kalhoty a pak jsem si koupil tyto.Kalhoty Dickies
Ted jsem se přes měsíc snažil objednat kalhoty značky Narellan ve velikosti 50, ale bohužel ani na třetí pokus je namaji skladem a jelikož je jeden importér pro celou ČR tak nejsou nikde. Vypadají velmi pěkně a materiál je taky kvalitní takže jsem počítal, že by mi vydrželi další dva roky. Tady jsou:
Kalhoty Narellan
A jelikož se tchyně už nemohla dívat, jak chodím oškubaný, tak mi dneska přinesla z obchodu nové kalhoty značky Emerton, tak doufám, že něco vydrží. Kalhoty Emerton
moje 2 roky stare Dickies

roztrhane kapsy

roztrhane nad kolenem

kapsa prodrena od metru

moje nove Emertonky

Žádné komentáře: