středa 22. prosince 2010

Jidelni stul

Tento jidelni stul jsem vyrobil pro svagrovu sestru. Pozadavek byl: stul s atypickou vyskou tak, aby mohl byt prirazeny az na stenu nad radiatorem, vetraci mrizka ve stolove desce.
 Z obrazkovych navrhu, ktere jsem ji poslal si vybrala tento:
 Bezna vyska jidelniho stolu je cca 750mm z duvodu topeni jsem se dostal u tohoto stolu na celkovou vysku 806mm coz je uz docela extrem. Horni deska je tvorena 16mm laminem v designu hruska a jeji tloustka je po obvodu zdvojena zespodu prilepenymi prirezy na celkovou tloustku 32mm. V miste nad radiatorem je tloustka ponechana jenom 16mm z duvodu maximalniho mozneho snizeni vysky nad radiatorove teleso. Horni deska je po obvodu olepena ABS hranou 2mm, kterou jsem lepil pomoci chemoprenu a pote ofrezoval radius horni frezkou. 
Nohy a luby stolu jsem vyrobil z bukoveho masivu a namoril na odstin horni desky. Pote jsem vse nalakoval polyuretanovym lakem 2x.
Konstrukce stolu je tvorena klasicky - slepenym ramem z lubu a rohovych vystuh, ke kterym je prisroubovana horni deska pomoci plastovych spojovacich elementu (zabky). Nohy stolu jsou oddelavaci a jsou pritazeny pomoci dvou "vrutosroubu" rozmeru 8x90mm pro kazdou nohu.











Jedna rada na zaver:
Nikdy se nesnazte namychat moridlo do daneho odstinu pri umelem osvetleni ja jsem vecer namychal pri svetle zarovek perfektni odstin hrusky pomoci (sv.orech, kapka orange a kapka tm. orech) a bylo to perfektni. Kdyz jsem druhy den prisel tak jsem se nestacil divit - za deniho svetla to vypadalo mnohem vic do cervena. Ale kdyz jsem stul dal na misto, tak pri jejich umelem svetla to zase vypadalo uplne stejne jako lamino! viz foto. (nemel jsem ten den fotak tak jenom z mobilu)





Žádné komentáře: