středa 17. prosince 2014

"Králíkárna"

Včera jsem v práci vyrobil "králíkárnu". Jde o recesní vánoční dárek pro nějakého člověka co se jmenuje Králík. Králíkárna má rozměry 60x40x40cm a vyrobil jsem ji ze dřeva dvou starých palet. Palety jsem rozebral na prkna a vytahal rezavé hřebíky. Potom jsem nakrátil vše na díly a složil dno,půdu a boky králíkárny. Králíkárna měla vypadat staře a tak jsem všechny díly opálil plynovým hořákem. Protože panty na dvířka byly nové a měli jinou barvu než západka, tak jsem přes noc nechal vše zajít ve žhavém popelu v kamnech. Králíkárnu jsem celou sestřílel pneumatickou sponkovackou. Nakonec jsem králíkárnu opatřil pletivem z vnitřní strany. Pečlivě jsem zajistil, aby se darovány králík nemohl nijak zranit o pletivo ani o zahnuté hřebíky v pantech. Staré rezavé hřebíky jsem puzil na přidělani pantů. Mýlím že pan Králík bude hodně překvapený až to uvidí. 








Žádné komentáře: