pátek 18. července 2014

Radostná událost jménem Maxmilián

Ve středu jsem si z porodnice přivezl manželku a našeho druhého syna jménem Maxmilián. Narodil se v sobotu 12.7.2014 v 16 hod. a měl 53cm a 4,15kg! Oba jsou v pořádku a všichni jsme moc šťastní.
Dohodli jsme se s Kamilkou, že ji koupím za malého praktický dárek a sice mikrověž do kuchyně, kterou jsme už dlouho chtěli koupit, protože nemáme žádné rádio. Po menším průzkumu jsem se rozhodl pro Samsung MM E330. Při této příležitosti jsem taky vyrobil nové poličky do kuchyně. Poličky jsou z dubové dýhovačky opatřené masivním nákližkem 10x40mm. Nákližky jsem ozdobil ručně škrabaným profilem. Poličky na reprobedny jsou z kousků masivní dubové spárovky. Vše je dokončeno olejovým balzámem na dřevo. Taky jsem Kamilce dal kytici rudých růží. 
Maxmilian Kiska

vez je docasne zapojena do zasuvky pod ni, po zakoupeni rozdvojky zapojim vez do skryta zasuvky v obestavbe pro odsavac
policky maji na bocich drazky a jsou lehce vysunutelne z vodicich list, ktere jsou prisroubovany do skrine a obestavby

skrabka pro rucni skrabani profilu

Žádné komentáře: