pátek 4. července 2014

Jídelní sestava z masivního dubu 2.část

Dnes navazuji na první část o dubové jídelní sestavě, kterou jsem vyrobil. Po namoření všech dílců jsem musel ručně vybrousit vystupující tvrdá vlákna dřeva tak, abych dosáhl požadované patiny a zvýraznila se plastičnost drásání. Potom jsem všechny díly 2x nalakoval vodním Aqua top lakem na nábytek ve dvou vrstvách s mezibrusem. Po zaschnutí laku jsem díly roztřídil a slepil jednotlivé židle, taburetky a barovky. Na slepení jsem požil PUR lepidlo ponal, které pěkně vyplní prostor a je velice pevné. Zákazník je velmi spokojený a já jsem rád, že jsem se naučil zase novou techniku povrchové úpravy, která je opravdu velice pěkná a určitě ji budeme ve firmě často používat.

vybrusovani patiny hubkou , paklikem a vybracni bruskou festool

patina na povrchu pred lakovanim


po prvni vrstve laku

calounene sedaky a stolova deska je pripevnena na tzv:"pocket hole"

otvory jsem po vyvrtani namoril steteckem


zidle jsem lepil na 2x nejprve zadni cast a potom cely korpus

lepeni taburetek s pomoci ocelovych paskovych sverek

operadlove calouneni je pripevneno na silikon a zajisteno balici folii.



Detail povrchove upravy

Žádné komentáře: