sobota 28. ledna 2012

TESARSKE DLATO NAREX

Dnes mi přišlo dláto, které jsem si objednal na internetu za cenu: 223,-kč vč.DPH + poštovné. Protože mě na stavbě domu čeká výroba dřevěné verandy, která bude obsahovat spoustu konstrukčních spojů, říkal jsem si, že by se hodilo pořádnE robustní dláto na začišťování dlabů a čepů na trámech. Už od pohledu se mi na fotkách dláto velmi líbí a tak jsem si řekl, proč nepodpořit a nevyzkoušet zase jednou tradičního českého výrobce a tak jsem zvědav jak se osvědčí moje nové:
Dláto tesařské ploché 32mm WOOD LINE PLUS NAREX (8114 32)

Na první pohled vypadá zpracování dláta velmi kvalitně a rukojeť je opravdu robustní.

  • Tesařské dláto je vhodným nástrojem zejména pro hrubé tesařské práce tam, kde jsou zapotřebí silné údery
  • Robustní kovaná čepel je vyrobena z tradiční Cr-Mn oceli tepelně zpracované na tvrdost 59 HRc
  • Mohutná rukojeť z tvrdého a houževnatého habrového dřeva umožňuje pevné uchopení a odolá i silným úderům paličkou
Rozmery dlata jsou :
Šířka čepele                     32 mm
Délka čepele                    160 mm
Celková délka                  315 mm
Hmotnost                         434 g





Žádné komentáře: