pondělí 3. ledna 2011

Elektricka lupinkova pilka z primocarky - Scroll saw


Tak uz jsem dokoncil vyrobu moji elektricke lupinkove pilky. (jeste chybi dodelat par kosmetickych uprav) Vyrobil jsme ji z odpadu (kousky 12mm preklizky, dubu, modrinu)  Starou primocarku, kterou jsem nepouzival jsem rozebral, namazal a vycistil. Musel jsem upravit kryt kolem zvedaciho pistu tak, aby bylo mozne rukou upinat listy ve spodni casti. Jednoduse jsem plast odrezal rucni pilkou na zelezo. Taky jsem odstranil vodici kolecko s "predkmitem". Spodni upinaci dil jsem vyrobil ze zeleza ctvercoveho prurezu. K pripevneni upinace listu jsem vyuzil puvodni otvory se zavitem v pistu. List se upina do drazky, kterou jsem rucni pilkou vyrezal z cela upinace. Z boku je potom vyvrtany otvor do ktereho jsem zavitnikem M5 udelal zavit. Horni rameno je ze dreva dubu. Cep ramena je z ocelove tycky prumer 6mm a je namazany kameliovym olejem. Uz mam pripravene nejake projekty, ktere bych rad vyzkousel hned jak si koupim kvalitni pilove platky.
NOVY UPDATE: Picasa












Žádné komentáře: