pondělí 27. září 2010

Vesak na kabaty - Coat hangers


Tento věšák jsem vyrobil opět pro stařenku. Je vyrobeny že dřeva olše a jelikož je stařenka silné věřící a má ráda klasické věci, tak jsem se pokusil věšák ozdobit nějakou plošnou řezbou. Nápis: Host do domu - Bůh do domu "Guest in house, God in house" myslím nemusím vysvětlovat. (klasické pořekadlo). Požadavek byl na věšák se třemi kolíky - což jsem myslím splnil. Délka věšáku je 50cm a výška cca 15cm. Věšákové kolíky jsou taky z olše a vysoustružil jsem si je podle vzoru co se mi líbí a kdysi jsem ho použil. Kolik má průchozí čep, který je vlepeny a zajištěny klínkem že smrkového dřeva. Zavěšení věšáku jsem vyřešil pomoci vyfrézování drážek frézou "na klíčové dírky". Věšák je dokončeny "balzámem na dřevo". Chip carving - řezba, není příliš povedený, protože se to teprve učím, ale i tak myslím že stařenka bude spokojená. Celkový čistý čas nevím, ale dnes jsem dělal jenom tento věšák a je hotový. další fotky :Photos


















































  



































Žádné komentáře: